مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 20:272022-08-22سياسي

دروازه عتبات| فضا سازی اربعین با محوریت محلات در ایلام


تمامی نقاط هدفی که برای فضاسازی تصویری و صوتی لازم است شناسایی شده است و با کمک فعالان مردمی محلات شهرستان ایلام را تحت تاثیر فضای اربعین قرار خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز حجت الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در نشست کمیته فرهنگی در محلات ایجاد کنند.

وی افزود: اصل کار اربعین باید با حضور مردم باشد و سازمان ها و ارگانها باید نقش تسهیلگر ایفا کنند، نباید سازمان یا ارگانی به نیابت از مردم کار کند بلکه باید مردم پای کار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تمامی نقاط هدفی که برای فضاسازی تصویری و صوتی لازم است شناسایی شده است و با کمک فعالان مردمی محلات شهرستان ایلام را تحت تاثیر فضای اربعین قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: هر کاری که با محوریت مجموعه های مردمی و با کمک و تسهیلگری دستگاه های دولتی پیش رفته به نتایج موفقی رسیدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: کمیته فرهنگی اربعین در 7 محور در حال انجام کار است، موضوع اول فضاسازی فرهنگی اربعین که در این زمینه مجموعه ها و ارگان های درون استانی پای کار و از ظرفیت خودشان استفاده کرده اند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| فضا سازی اربعین با محوریت محلات در ایلام

دروازه عتبات| فضا سازی اربعین با محوریت محلات در ایلام